Palmilehemaal

vamos a la playa oh o-o-o-oh

esmaspäev, veebruar 27, 2006

London, Liis, Luiz, leedukas

Londonimuljetest nii palju, et pigistasime ajašvammist viimase välja – sai ullult ringirassitud.
Ööbisime Tomi pool ühikas. Võtsime osa sealsest seebiooperist. Käisime poes ja turul. Sainsbury´s rocks. Kasutasime metrood, busse ja jalgu. Otsisime magic poode. Tegime süüa. Külastasime East Endi (lampi, et huvitav, kuhu see buss sõidab). Seiklesime öövarjus kohvritega. Parlamendi ees kohtasime elavat protestilegendi. Sõime küpsist. Lennul Kanaaridele nägime neegritüdrukut. Ja kõrvad läksid lukku.
Fue buenisima.

Liisist, kes üksinda köögis räägib, pole mõtet eriti rääkida, sest ta pole rohkem rääkinud, kui tollel korral, kui ta köögis iseendaga rääkis. Klapid olid peas. Vb ka silmade ees. Neid asju me ei tea. Entonces. Unustage ära.

Jose Luiz on meie nö kordinaator vist. Siuke kõhukas keskealine vend, kes on ästi karvase ja kõva häälega. Inimesed tavaliselt muigavad, kui ta kuskile sisse sammub ja üle toa „!Buenos!” hüüab. Kui Liis haige oli, sõidutas Jose teda linnas ja tutvustas tähtsaid hooneid. Eks ta ise räägib, mis nalja sai. Mina ligunesin sel ajal San Jose de Diose 34-kraadises basseinivees. Aga tema autosõidu maitse sain kätte juba teisel päeval: pedal to the medal ja ülejäänud linna sõidukitele soovituslik anna-talle-teed määrus.

Möödunud nädala uudis: reedel läksime järgmisesse praktikapaika. Meeletult suur haiglakompleks. Saime Liisiga eraldi juhendajad. Mulle anti Manuel, u 34 a temperamentne lõbus tüüp (Barcelonast ja Palmases töötanud 17 aastat). A no praktika ise polnd ikka üldse minu teema. Põmslt geriaatriline opijärgne neuro: asendivahetused, kõnd, passiivsed venitused ja hais… kuu aega veel. Ott, mõistan sind. Aga reedel jõlkusin 3 tundi kopikatega Manuelil sabas ja siis läksin randa.
Nädalavahetus kulgeski rannameeleolus.
Aa ja eriti naljakas oli see, et kui olime haiglas astunud garderoobi, kuhu oma asjad jätta, põrkasime kokku kahe tsikiga, kellest üks oli leedukas (samuti FT praktikal). Rääkis hisp ja vene keelt. Ja siis me tegime baltiketti. okei okei :p.

Linnas käivad suured karnevalipidustused juba pikemat aega.

Märgid: meil on liftis eesti lipp (vt pilti); kolmik koeravärk (vt üle-eelmist postitust); Mozarti 250ndal juubeliaastal elame Mozarti-nimelises majas; tänav on Maritima ehk peaaegu sama, mis Tiimari (Mari ja Tiiman).

3 Comments:

At 8:19 PM, Anonymous Anonüümne said...

hmm..või et "mariti maa" :P

At 10:25 PM, Blogger mell said...

phehee. päris ea tähelepanek ;).

At 2:31 AM, Anonymous Anonüümne said...