Palmilehemaal

vamos a la playa oh o-o-o-oh

pühapäev, aprill 23, 2006

Todo el mundo esta bailando

Nii kummalise ja tagu(miku)rlikuna kui see ka ei tundu, olen viimasel ajal arvutist eemal olnud. Viimase 7 päeva uudised nüüd tagantjärele:

Bakatöö kallal on töötatud. hakkab looma.Rahamured on murtud: meil on kodus Picasso originaalmaal. kui taskud tühjaks saavad, müüme 6 milli eest maha. seni aga hoiame pilti triikimislaua taga nurgas.Telekast jookseb tihti Daneti (pudingu) reklaam, kus peaosatäitja on Ronaldinho. Ta triblab vastastest läbi, jõuab väravani, jookseb sellest mööda ja pöördub anuvalt publikus oleva tüübi poole, kes sööb Daneti pudingut. lõpuks palub põlvili ning saab ka. mõtsin, et mida !, läksin poodi ja ostsin kaks topsi. kartsin, et tegu on mõttetult kalli kvaliteettootega, a selgus, et hoopis mingi odav lambi pläss. kui kodus maitsesin, tõmbas ikka kulmu kortsu - Danet on vanakooli arstirohu ja marineeritud kurgi järelmaitsega. ja säilivusaeg polnud möödas. lissalt siuke möks ongi, mida Ron reklaamib. things we do for money, eh?Eelmine näd vah käisime lõunarannikul. päeval olime rannas, kus kohtusime Hanna, Ülle ja ta noorema õe Teelega. Kaks viimast on kusjuures TIK-lased. kui ma lõpetasin, oli Ülle 11ndas ning ta õde 4ndas. pärast randa läksime nende pesapaika Las Arenase hotelli, kus suplesime bassus, kinnitasime keha ning valmistusime õhtu naelaks - Noorkuu kontsert Bali Flori kompleksis.Väga imelik oli üle pika aja eestlaste seltskonnas olla. tuli harjuda teadmisega, et kõrvallaud saab aru, mida räägid ja vastupidi. õhtuks oli maarjamaalasi koos ikka omajagu. meie seltskond laienes veel Elena, tema kahe eesti sõbranna (Siret, Veronika) ja ühe beebi jagu. Kroonika peatoimetaja Ingrid Tähismaa patseeris ka ringi ning tahtis meilt tooli saada, aga kaup jäi katki. mehed valges olid peagi kohal ja meil olid kohad esilauas.Arvestades, et nad olid saarel eelkõige puhkuse ja mingi video eesmärgil, siis oli täitsa lahe ülesastumine - suutsid panna kuulama ja kaasa elama. lood olid vanast repertuaarist. Kuna meie laua tüdrukud saatsid nii paeluvaid pilke, siis kohe kontserdi lõppedes tulid noorkuulased ja palusid, kas nad saaksid tütsidega koos ühe pildi teha. mina kui ainuke meeskodanik seltskonnas võtsin hustleri rolli ning vastasin, et saab-saab, aga tasuta lõunad on utoopia.Poisid panid rahad kokku, aga sellest piisas vaid "1+2 foto" jaoks. nad viskasid näppe ning võitis Ilmar Madison (tenor). kõik olid õnnelikud ja päike tuli välja [selgituslik info: kirjutatu ei pruugi osaliselt vastata tõele].härra Boldy ehk Sireti sünnitis (kui nii võib öelda)jäime mõneks ajaks Bali Florisse rippuma. öö varjus läksime basseini ujuma, kuni turvamees meid välja ajas (Tähismaale uue artikli jaoks palju materjali).Nädala alguses sõitsime uude praktikapaika, mille muljetamisesse hetkel ei süvene, sest magamasättinud Liis ootab juba kannatamatult, millal klõbistamise lõpetan. reedel oli Nina (Taani türduk) sünnipäev, mida tähistati meie korteris. all Nina ja risti äss, kuhu võluväel õnnitlused peale ilmusid.
homme kavatsen lainete ja surfamise teemadel jätkata.